Binek taşımı acaba

Süvari

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
16
Tepkime puanı
4
Puanları
3
IMG-20200407-WA0004.jpgIMG-20200407-WA0001.jpgIMG-20200407-WA0003.jpg
 
         

Süvari

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
16
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Selam... binek taşı değil ama güzel bir figür... bunun 200 m ye kadar batısına gidersek fazla olmayan bir uçurum ve doğal in gibi yer var mıdır...
Uçurum denilmez ama iniş var su kanalı geçiyor
 
         

Süvari

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
16
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Uçurum değil de çok sarp olmayan iniş ve çıkış yapılacak bir yer...
Aynen çok sarp deil hatta hiç sarp deil denile bilir sadece kurumuş dereye iniş çıkış işte ve bı arada selamını almayı unuttum kb yın lütfen ve a s ayrıca selamun aleyküm
 
         

dardanoss

Bakmakmı?? Görmekmi??
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
8 Eki 2019
Mesajlar
2,305
Tepkime puanı
6,784
Puanları
44
Süvari

Selaymun aleyküm sevgili kardeşim.

Sağ olsun
Kurtaga

ustamızda rahmetli annemin anlattığı benimde sadece o taşı ve yerini hatırladığım bir anıyı hatırlattı bana
tecrübem var deyince. Valide ilçemize çok yakın olan köy oraya yaya gidip gelirler imiş. O tarihlerde şehir dışında kalan lakin şehre çok yakın bir büyük dut ağacı ve altında buna benzer bir taş var imiş tabiki o binek taşı idi. O ağacın altında dinlenenler atlarından inip biner iken bu taşı kullanırlar imiş. Ve buradan geçen insanlarda bazen o taşa oturup ağacın gölgesinden faydalanırlarmış . Bir gün yine annemler geçer iken bir de bakıyorlar bizim taş yerinden devrilmiş altında kazanın izi kalmış sadece. Yani kısacası altında bir kazan mal var imişti o taşın. Bizimkileride yıllarca bir kazan paranın üstünde dinlenip durmuşlar. Eski insanlar gerçekten çok akıllı kişiler. Malını herkesin korumasını sağlamış çünki orası gündüz işlek olan bir yer imiş lakin o zamanlar gece bomboş tabi. Şim di siz de bu tip kayaların önce kendisinin altından değerli testi Ve baktığı yönde dikkatinizi çeken yığma taşlar olsun dikme kayalar say kayalar olsun Bu yerlere dikkatlice bir arge yapın. Ve bunun arka kısmında kalan yerde say kayalar varmı. Ve kayalık bir alan düz kayalıkta olur oralarda say kaya ara. Ve yarıklara dikkat et. Ve unutmadan bunun yakınlarında bir su kaynağı varmı bundan biraz yüksekte kalan.
 
         

Süvari

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
16
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Süvari

Selaymun aleyküm sevgili kardeşim.

Sağ olsun
Kurtaga

ustamızda rahmetli annemin anlattığı benimde sadece o taşı ve yerini hatırladığım bir anıyı hatırlattı bana
tecrübem var deyince. Valide ilçemize çok yakın olan köy oraya yaya gidip gelirler imiş. O tarihlerde şehir dışında kalan lakin şehre çok yakın bir büyük dut ağacı ve altında buna benzer bir taş var imiş tabiki o binek taşı idi. O ağacın altında dinlenenler atlarından inip biner iken bu taşı kullanırlar imiş. Ve buradan geçen insanlarda bazen o taşa oturup ağacın gölgesinden faydalanırlarmış . Bir gün yine annemler geçer iken bir de bakıyorlar bizim taş yerinden devrilmiş altında kazanın izi kalmış sadece. Yani kısacası altında bir kazan mal var imişti o taşın. Bizimkileride yıllarca bir kazan paranın üstünde dinlenip durmuşlar. Eski insanlar gerçekten çok akıllı kişiler. Malını herkesin korumasını sağlamış çünki orası gündüz işlek olan bir yer imiş lakin o zamanlar gece bomboş tabi. Şim di siz de bu tip kayaların önce kendisinin altından değerli testi Ve baktığı yönde dikkatinizi çeken yığma taşlar olsun dikme kayalar say kayalar olsun Bu yerlere dikkatlice bir arge yapın. Ve bunun arka kısmında kalan yerde say kayalar varmı. Ve kayalık bir alan düz kayalıkta olur oralarda say kaya ara. Ve yarıklara dikkat et. Ve unutmadan bunun yakınlarında bir su kaynağı varmı bundan biraz yüksekte kalan.
Güzel anektot olmuş burdanda annenizin ellerinden hürmet öpmek isterim konuya gelirsek hayır yukarısın su yok bi kaynak su var ama çok uzağında baya uzağında 1km var sanırsam ve hafif bi kayALık düz alan hafifçe tümsekte kayalar zaten o yer resimde görünüyor....
 
         

dardanoss

Bakmakmı?? Görmekmi??
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
8 Eki 2019
Mesajlar
2,305
Tepkime puanı
6,784
Puanları
44
Güzel anektot olmuş burdanda annenizin ellerinden hürmet öpmek isterim konuya gelirsek hayır yukarısın su yok bi kaynak su var ama çok uzağında baya uzağında 1km var sanırsam ve hafif bi kayALık düz alan hafifçe tümsekte kayalar zaten o yer resimde görünüyor....
Çok teşekkür ederim sevgili kardeşim. Evet şimdi resimleri iyice büyütüp baktım ve Ve baktığı yöndeki ve arkasındaki kayaları gördüm. Arka kısımda kalan kayalar daha müsait görünüyor Bence argeye değer . Nasipden ziyadesi olmaz imiş . Allah bahtınızı güldürsün inşallah
 
         

Süvari

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
8 Nis 2020
Mesajlar
16
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Çok teşekkür ederim sevgili kardeşim. Evet şimdi resimleri iyice büyütüp baktım ve Ve baktığı yöndeki ve arkasındaki kayaları gördüm. Arka kısımda kalan kayalar daha müsait görünüyor Bence argeye değer . Nasipden ziyadesi olmaz imiş . Allah bahtınızı güldürsün inşallah
Heppimizin bahtı açık olsun kardeşim şüphesiz ki Allah c.c dediği olur ..peki o taşlar ne aramam gerekiyor yada ne gibi bi işaret olabilir...
 
         
Üst