Yardımlarınız gerek ustalar bi bakabilirmisiniz

Puanları
S.a ustalar. Böyle bi yer mekan var. Daha öncesinde değerli abiler yorumlamış yön göstermişti. Çalışmaya da gittik Mayıs hazıran ayıydı drone sesi ışığı gördük bıraktık gittik şimdi tekrardan çalışma yapmayı düşünüyoruz. Biraz uzun olacak kusura bakmayın ama tüm detayı yazmak istiyorum.
Dereye 30mt tepede bura. 15mt aşağıda eskiden kalma çeşme var. Buranın 150_200mt solunda iki derenin birleştiği yer var 300_400mt sağında büyük bir şelale ve girlangicmi diyim caglayanmi diyim öyle bisi daha war ama baraj yapıldığı için şelale de diğeri de barajın altında kaldı. Bu işaret dediğim gibi yamaçta tpeede. Derenin öbür karşısı da ayrı bi tepe. Karşı tepede büyük kayalarda terazi işareti olduğunu gören söyleyen var. Ben görmedim. Ama onuda millet görmesin diye parçalayıp kırmışlar. Iki dere birleşimi dediğim yerde iki tepede açılmış çok fazla mezar war bizzat gidip gördüm. Mezarlık olduğunu söyleyen war. Bisiler çıkaran oldugunuda söyleyenler war. Şelale de de mesela suyun içinden mal alındığı söyleniyor. Durum bu ustalar. He bide bu işaret olan yerle çeşmenin arasında devasa büyüklükte cinar ağaçları war heleki 3tanesinin kökleri inanın araba büyüklüğünde. Simdiden teşekkür ederim bilgilerinize ihtiyaç war. Saygılar.

Ekli dosyalar

Puanları
O işaretin üzerine çıkıp baktığında bi yön bu kayayı gösteriyor daha yukarısında. Üstü yosunluydu yosunu temizledim x gibi bişi çıktı işçilik var mı bilmem. Diğer ucu işaretin alt tarafında kırmızı işaretli yeri gösteriyor.

Ekli dosyalar

Mahsup5

Member
27 Eyl 2020
Puanları
Kardeşim tek işarete göre işlem yapılmaz önce değerli tespiti yapınız daha sonra orda yatanlari rahatsız etmeden uygun bir şekilde işleminize devam edin

Puanları
Tespite gittik drone geldi gittik. Tekrar başka bi zaman gittik yine aynısı oldu. Canımı sıkınca dedim biraz beklemeli. Bekledik giricez yol gösterilsin istiyoruz

Burasi Sit midir?
Hayır sit değil hocam. Drone sebebi buranın 4-5km ilerisinde balık işareti üzerine 35 MT kuyu kazdılar 6ay sabah akşam. 15kişi yakalandı o muhabbetten sebep bu bölgede drone uçuruyorlardı.

ABK33

Defineci; doğayi sever, kültürel varliklari korur.
Yönetici
20 Eyl 2019
909
3,164
Yaş

Geziye cikin.
Yaninizda sadece fotograf makinasi ve yiyecek icecek olsun. Bortu bocek ve manzara fotografla.
Cogu sey zeminde gozukmez bile.
O kayalardaki isaret ve figurler tecrubesi ve bilgisi olana denk gelince cozumu belli olur.

Cogu sey zeminde gozukmez bile.
Sorma ustam gittim orayıda gördüm İnan yukarıdan bakarken aklım çıktı 😀15kişinin hepsi çalışanmış zaten yevmiyeci. Çoğu suruyeli çıktı zaten dediğin gibi finansör sağlam demekki.

evet ustam görünmüyor yosun temizledık toprak temizledik öyle çıktı bunlarda ortaya. Geziye gidicem ama özellikle orasına burasına bak dediğiniz yerler warmıdır. Eşkiya işi diyen de var. İki dere birleşimi şelale Çeşme falan bunlar önemli yerler diyende çok boş olmaz diyende. Sitede çoğu konuyu okumaya yol almaya çalışıyorum. Ama yol gösteren usta şart.

Cogu sey zeminde gozukmez bile.
Ustam bilgisi olan yaşayandan bilgi rica edicem. Yani şelalerin neresine bakılmalı. İki dere birleşiminde neye dikkat edilmeli. Eski çeşmenin neyine bakılmalı. Bu işaretler yada imareler yada mekanlar hiç mi bişi ifade etmez.