biri deliğe giren diğeri delikten çıkan yılan

asude

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2020
Mesajlar
46
Tepkime puanı
65
Puanları
23
merhaba arkadaşlar.
akar suyun kenarında bir blok kaya var bu kaya sarım tırak bir kaya bu kayanın dibinden su akıyor kayanın üst çenesinde uzunca bir kabartma yılan var yılan bir noktada kapalı farklı renkteki taşların altına giriyor hemen üstünde içeriden dişarı çıkan ikinci bir yılan var oda ortalama 2 mt civarında . bu kayanın üzeri toprak ile örtülü kuzeyinde küçük bir bahçe var . bu kayanın dibinde ise uzunca bir sal taş daha var patika yol güneyden gelip burda bitiyor.. buranın yukarısı c harfinde büyük bılok kayalık eşkiya işlerinden biri olabilirmi??
 

SuNSeT28

★彡 (O Dağlarda) 彡★
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
10 Mar 2019
Mesajlar
2,509
Tepkime puanı
5,963
Puanları
118
Konum
Κερασούντα
kuzeyinde küçük bir bahçe var
Selamün aleyküm.Konu gelecek fotolarla sonuça ulaşabilecek bir konu.Ustalarımızın dediği gibi fotoları görelim.Beraber hedefe gidelim nede güzel olurdu değilmi?Kuzeydeki bahçedeki meyvesi ekşi olan ağaç duruyormu?Selamlar.
 

asude

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2020
Mesajlar
46
Tepkime puanı
65
Puanları
23
Selamün aleyküm.Konu gelecek fotolarla sonuça ulaşabilecek bir konu.Ustalarımızın dediği gibi fotoları görelim.Beraber hedefe gidelim nede güzel olurdu değilmi?Kuzeydeki bahçedeki meyvesi ekşi olan ağaç duruyormu?Selamlar.
orda 4 çeşit meyvesi olan ağaç var elma erik yabani üzüm birde yavşan elması derlermiş ben pek bilmem . c harfini oluşturan yer buranın tam batı yukarısı bu yılanlı yer kayalığın doğu eteğinde karşısı güney doğusu ceneviz kale zaten kayanın dibinden geçen su çukur canbazın batı kenarından akıp ana dereye harami dereye akıyor saygılar..
 

R00T

ProfessionaL
Yönetici
Administrator
Katılım
14 Ocak 2019
Mesajlar
5,557
Tepkime puanı
10,865
Puanları
118
Uzunca kabartma yılanlar Roma Bizans işidir. Ve der ki sığınak yani mahzen.Sarımtrak kayalar önemlidir.Eşkiya vurgusu olsa bile yine ana yüklenici firma Bizanstır.Burada 2 sistem takip edilir .Birinci Hakiki belge var ise çözüme dair kullanılır.Yok ise Roma bizans usulu sistem okunur.
 

asude

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
31 Eki 2020
Mesajlar
46
Tepkime puanı
65
Puanları
23
Uzunca kabartma yılanlar Roma Bizans işidir. Ve der ki sığınak yani mahzen.Sarımtrak kayalar önemlidir.Eşkiya vurgusu olsa bile yine ana yüklenici firma Bizanstır.Burada 2 sistem takip edilir .Birinci Hakiki belge var ise çözüme dair kullanılır.Yok ise Roma bizans usulu sistem okunur.
Ben roma yada bizans bilmem usta tek bildiğim şey hakikat olan yer olması.
Yıllarca bazı kaynak ve bilgilerle milleti oyalamış olmalarıdır..
Lakin Artık sırları ortaya çıkarma vakti geldiğini düşünüyorum.. saygılarla
 

dardanoss

Bakmakmı?? Görmekmi??
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
8 Eki 2019
Mesajlar
1,453
Tepkime puanı
3,886
Puanları
118
Yaş
60
Ben roma yada bizans bilmem usta tek bildiğim şey hakikat olan yer olması.
Yıllarca bazı kaynak ve bilgilerle milleti oyalamış olmalarıdır..
Lakin Artık sırları ortaya çıkarma vakti geldiğini düşünüyorum.. saygılarla
Şimdi size ustamız güzel birşeyler söylüyor . Siz ise cevaben ben şunu bunu bilmem yer hakikat bölgesidir diyorsun. Ah be sevgili kardeşim yaşım oldu 60 mış . 40 yıldır bu işlerle uğraşırım. Siz ve sizin gibi çok heyecanlı kardeşlerimizi gördüm. Kaç binlerce kişi hep hakikat bölgesini gördüm yok işte gerçek yer benim yerim gibisinden binlerce yorum. Lakin oradan birisi kalkıpda yahu ustam bir resim at da bizde şu meşhur yerlerden hiç olmaz ise birini görelim dedimi hemen cevap hazır ????? kusura bakmayın olmaz yada sonra atacağım. İnanırmısınız gerçektende bu konular ile ilgili bir tek resim bile görmedim ne hikmet ise . Keşke olsun da bulun gönül bunu ister. Lakin bu tür yaklaşımlar yanlış . Bir usta bir şey söyledimi teşekkür eder bakarsınız işinize . Beğenirsiniz yada beğenmezsiniz. O size kalmış. Yalnız ben şunu bunu bilmem demek biraz üzerinde yaşadığımız topraklardan geçmiş medeniyetleri hiç yoklarmış gibi davranmaya benziyor. Halbuki sizin aradıklarınızın çoğu o anlamadıklarınızdan kalma işler . Bunuda biliyor sunuz her halde.??????
 

R00T

ProfessionaL
Yönetici
Administrator
Katılım
14 Ocak 2019
Mesajlar
5,557
Tepkime puanı
10,865
Puanları
118
Hakikat bölgesi bir tanedir ama bir çok bölge vardır.Anadoluda ise bir çok sistem vardır ki hepsi benzerdir.Görmek ayrıdır çözmek ise ayrı .Umarım çözersiniz.Bunun için umutluyuz.
 
Üst